תוכן וכתיבה שיווקית

התוכן הוא המלך והשפה היא המלכה

תוכן איכותי הוא תוכן שנותן לא רק אינפורמציה רלוונטית עדכנית ומעניינת בתחום שלכם אלא גם מחזק את האמון של הגולשים שלכם במותג שלכם זו ההזדמנות שלכם לתת ערך מוסף לגולשים שלכם.

אתם מכירים הכי טוב את התחום שלכם, בידכם ידע מקצועי שאין לגולש שלכם, ככל שתעזרו לגולש להבין מה חשוב שיידע ותעזרו לו להתגבר על מכשולים הקשורים בתחום, כך האמון של הגולש בכם ובמוצר שלכם יגדל.

מילות מפתח 

מילות מפתח הן המילים שגולש מקליד במנועי חיפוש כדי לאתר את השירות שהוא מעוניין בו. איתור מילות מפתח שרלוונטיות לעסק שלכם ושילובן בתכנים באתר הם הלב של קידום אורגני במנועי חיפוש והם אומנות בפני עצמה. כל הנושא של קידום האתר במנועי החיפוש זו הפרוייקט הבא שלכם אחרי בניית האתר ולשם כך אפנה אותכם למקצוענים שעוסקים בתחום, זה תחום דינאמי שמשתנה כל הזמן ולכן לא הייתי מתעצלת לשכור את שירותיו של מקדם אתרים מקצועי שמכיר ומעודכן תמידית בתחום.

מנועי החיפוש של גוגל אוהבים תוכן מקורי ואיכותי הם מזהים מתי התוכן באתר מועתק מילה במילה מאתר אחר והם מורידים בדירוג בגלל זה, הם גם אוהבים שאתם מציגים את התוכן בהיררכיה נכונה, כותרת גדולה וכותרות משנה בתוכן,  מה עוד הם אוהבים? קישורים לאתרים אחרים, וכמובן כשאתם מוסיפים תוכן חדש כמו כתבות בבלוג שלכם, בואו נדבר על הבלוג. 

בלוג

בלוג שמועלים בו תכנים על בסיס שבועי מקודם ב60% יותר במנועי חיפוש!

כל אינפורמציה שקשורה לתחום שלכם שתהיה מעניינת ועדכנית, ראויה להופיע בבלוג שלכם.
זו ההזדמנות שלכם לתת עוד ערך לגולש ולמתג את עצמכם כמומחים בתחומכם. אתם יכולים לכתוב תוכן מקורי רלוונטי, להעלות תמונות, וידאויים, מצגות ועוד, ככלל ככל שהבלוג שלכם יהיה יותר עשיר בתכנים רלוונטים כך הגולש ירגיש יותר בטוח להפקיד את עצמו בידיכם, אפשר וכדאי לכתוב בבלוג גם על התנסויות שקרו לכם במהלך עבודתכם, מקרי בוחן שנתקלתם בהם ועוד כתיבה אישית שתגרום לגולש להרגיש שהוא מכיר אותכם קצת יותר טוב..

השפה של האתר לא פחות חשובה מהתוכן. 

בתחילת הדרך של אתרי האינטרנט השפה שבה השתמשו באתרים היתה גבוהה, לא ידידותית, מכאנית ולרוב גם חד מגדרית. שפה זו יצרה תחושה של ניכור ועד היום אפשר לראות אתרים שבוחרים מחוסר מודעות או מפחד לדבר בשפה כזו.
היום אנחנו יודעים שכדאי ורצוי לשחרר את העניבה, הגולשים שלכם הם בני אדם בדיוק כמוכם ונהנים שמדברים אליהם בגובה העיניים ואפילו בהומור.
בכל מקרה, תמיד נדאג להתאים את השפה של האתר לקהל שלכם כמו גם למותג ולערכים שלו.

ישנו  תת תחום שלם שנולד מתוך ההבנה הזו שנקרא "מיקרוקופי" – המילים הקטנות באתר שלכם (שהם בכלל לא קטנות)  כמו בכפתורים, בטפסים, ובמצבים שונים באתר שיחס מתאים אליהן הופכים את חווית המשתמש להרבה יותר איכותית וממירה. בישראל מובילה את התחום כנרת יפרח שכתבה את הספר "מיקרוקופי – המדריך המלא"
הספר מומלץ בחום לכל מי שמפתח ממשק משתמש ברשת בעברית.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *