בניית אתר תדמית לעסק שלכם

האתר שלכם מהווה את הכרטיס ביקור שלכם ברשת, הוא גם כלי עבודה שיווקי שעם התייחסות נכונה יביא לכם לידים ולקוחות חדשים.

"חווית גלישה איכותית באתר משאירה בי טעם טוב, גורמת לי לחבב את העסק ולחשוב עליו באופן חיובי".

מזדהים עם המשפט הזה?

אתר טוב יחזק את המיתוג שלכם, יבטא את הייחודיות שלכם, יבליט את היתרונות שלכם, את המומחיות, את האהבה שלכם לעסק שהקמתם, הגלישה באתר תהיה נעימה ותשאיר חוויה חיובית – כל אלה יבנו את התדמית של העסק שלכם בעיניי הגולש ויעזרו לו לקבל את ההחלטה להפוך להיות לקוחות שלכם.

אני גולשת ברשת בכל כך הרבה אתרים ביום..
חלק מהם מהממים ובנויים כל כך נכון שתענוג לגלוש בהם.
חלק מהאתרים יכלו עם שיפורים קלים להיות הרבה יותר מזמינים,
ויש אתרים שבא לי להרים טלפון לבעל העסק ולנזוף בו על האתר ה DISCRASY שהוא מתחזק.
ברוח טובה כן?  🙂 

פירקתי את האתגר הטכנולוגי המדהים הזה של בניית אתר מנצח לעסק שלכם ל – 10 שלבים שגם משתלבים ויוצרים לכם בסופו של אתר איכותי עם חווית משתמש חיובית שתמיר את הגולשים ללקוחות.

פגישת איפיון

שאנחנו בונים אתר תדמית לעסק שלכם קודם כל מעניין אותנו מי אתם ולמי אתם פונים, מיהם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. 

שאלון איפיון יעזור לנו להבין מי אתם כעסק ואיך להציג אותכם ואת השירותים שלכם לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם.

שאלות שיעלו באיפיון יעזרו לנו לבנות אתר שבאמת מתאים לעסק שלכם. 

מוזמנים לקרוא כאן עוד על פגישת איפיון

מחקר מילות מפתח

מילות מפתח הם המילים לפיהם הגולשים מחפשים אותכם במנוע החיפוש של גוגל, הסיבה שחשוב לדעת מה מילות המפתח שלכם בשלב הזה היא שהמילים האלה ישולבו באתר ויקדמו אותכם גם אורגנית וגם בקידום ממומן עם גוגל אדוורס. 

מביאה כאן לינק לכתבה מצויינת של Ask Pavel שבה כלים שיעזרו לנו למצוא את מילות המפתח של העסק שלכם.  

עיצוב

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.